b

sobota, 1 czerwca 2013

Losowanie

Mam wyniki ko-ko-konkusu !
Losowanie było trudne do uwiecznienia na zdjęciach. Komisja wszak była uczciwa i niezawistna, ale bardzo łakoma na smakołyki.
Robienie zdjęć było nie lada wyzwaniem, a pamiętać trzeba, że o powtórkach nie było mowy !



Chciałam zauważyć jak Kocica Wielka Dama z gracją zajadała smakołyk po smakołyku. Widzicie to ? O niechlujstwie i bałaganie nie ma tu mowy !



W konkursie udział wzięła:
Agnieszka z Mierzei Wiślanej- przeze mnie chętnie zwiedzanej ( mierzeję mam na myśli )
Deliratio- ? Dobbre!! co Wy na to ? :-)
Qra Domowa- ugłaskana,oswojona a przeze mnie chętnie ugoszczona
Sylwia- Babka tak radosna jak wiosna
Edyta Edytka- Edzia, Edysia
Edyta z Kubkiem pysznej Kawy z mlekiem spienionym i kardamonem
Aga 2201- poduchy piękne szyje i pewnie inne jeszcze talenty kryje
Kasiu Ju- to już dzisiaj, to już, ju :-)
Raeszka- czy ona ma swojego pieszka?

AAAaaa ko-ko-konkurs wygrała Edyta z kubkiem kawy !!!!!!!!
Gratuluję zwycięstwa !!!!
I dziękuje wszystkim za dobrą zabawę :-)))



Na koniec Dzieciom dużym , małym, wyrośniętym i tym też bardzo dorosłym życzę by ten Dzieciak w nas, wśród nas był zawsze i na zawsze.
Buziaki Dzieciaki !!!

Wolffianka

ps. dopiero teraz zauważyłam, czego wcześniej nie widziałam, że nie umieściłam banera :-)) innym razem będę już lepiej przygotowana :-)

20 komentarzy:

  1. świetny pomysł na losowanie :)) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem doprawdy ogromnie zaskoczona i wzruszona, i oj!, i aj!, i ach!, a nawet O MATKO KOCHANA!!! ... tylko obawiam się, czy to troszkę Sierotka Masza tak przez wzgląd na dawne lata nie postąpiła:-):-) Oczywiście nagrodę przyjmuję z radością wielką :-) :-)
    Sposób losowania jest boski:-) :-) :-) 22 czerwca zapożyczę i wykonam przy użyciu Tygryssy Tygryssowicz de domo Sierściuch:-)
    Ależ Masza nawet na zdjęciach po królewsku wychodzi:-)
    Twoje wierszyki na kartkach sprytne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udzielam licencji :-))))
      I przede wszytskim gratuluję !!!!!!!!!!!

      Usuń
  3. Edzia RZĄDZI!!! ;)))) Serdecznie gratuluję nowemu, szczęśliwemu "hodowcy kurczaków"!!! I dziękuję za świetną zabawę. Podczas oglądania relacji z losowania, uśmiech nie schodził mi z twarzy :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dobrze się bawiłaś również po zabawie :-)
      Pewnie jeszcze coś, kiedyś wymyślę :-)))

      Usuń
  4. hahahahhaha :)

    Gratuluję Edycie :) i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę i zapraszam już teraz na przyszłe harce :-)
      pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Świetny sposób na losowanie. Wierszyki - rewelacja. Gratulacje dla Zwyciężczyni - drobiu, szczególnie tak uroczego, nigdy za wiele :) Pozdrawiam i życzę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za miłe słowa.
      Słońce się przyda, jest niedziela leje, a po 9 znienacka było wyładowanie bardzo blisko, tak więc było jasno i głośno
      brrrr
      do miłego Kasiu !

      Usuń
  6. Witaj, nie mogłam znaleźć maila do Ciebie więc piszę tutaj. Aparat to NIKON D700, używa obiektywów: 50 mm 1.4 i 28 mm 1.8. Pozdrawia i do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. serdecznie gratuluje,pozdrawiam z kraju:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Ojcowskiej Ziemi !!!
      Abyś wszystkie plany związane z tym pobytem powiodły się :-)))

      Usuń
  8. bardzo dziękuję za ugoszczenie:)))) i miłą zabawę:)) pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-)
Do miłego & mam nadzieję następnego !