b

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Prosta historia

Wiem ... dawno mnie tu ...
Dlaczego ? Bo intensywność ostatnich miesięcy spowodowała moje blogowe zaniedbania, żeby tylko blogowe zaniedbania .... , ale nie będę się linczowała więc o tych i innych sprawach ciiiichooo i szaaa ...

Kto śledzi mnie na FB ten wie, dzieje się  ... a już kolejne plany i cele czekają na realizacje.

Więc wpadam tu z bardzo prostą historią by wprowadzić nastrój.



Białe szkło ...
Klasyka to kwiatowe bukiety ... propozycja na cały rok.
Wiosna to wazon wypełniony kwiatami cebulowymi.
Letnia odsłona to piasek i  świeczka.
Jesień to piękne czerwone liście i kasztany
A zima ...

Ten pomysł przyszedł mi w środku nocy ... wybudził o 3 w nocy.
W nocy ? czy nad ranem ? Teorie są różne.
Dla mnie to była głęboka noc.

Przyśniło się ... i zrobiłam.



Białe szkło, mech, suche gałęzie czarnego bzu, szyszki i małe oświetlenie ....
Prawda, że to prosta historia ?

Do bardzo miłego !

Wolffianka !

14 komentarzy:

  1. Piękny stroik, dawno tu nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie miałam podobny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepadam za szklanymi dekoracjami (nie tylko od święta), zwłaszcza kloszami wypełnionymi różnymi skarbami. Jestem zdania, że to co proste i naturalne, zawsze się obroni. Podobnie jak światło, które potęguje przytulny i kameralny nastrój. Kompozycje z wykorzystaniem darów natury, pięknie wyeksponowane przez szklaną kopułę, są wg mnie znacznie lepszą ozdobą domu niż krzykliwe stroiki w stylu glamour. W subtelności tkwi siła i naturalna elegancja : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna nocna inspiracja.Jakąż siłę maja dary natury!!! Super Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie!
    Radosnego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i piękne! Wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sam raz na obraz malowany farbami. Natura umieszczona w szkle. Z drugiej strony może to być dekoracja tylko ociupinkę bym ją dopracowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe barwy naścienne - dosyć dobrze wyglądają. Choinka bardzo wyrośnięta :) Ciekawe czy została w pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Historia prosta, ale ściany absolutnie piękne. śliczne. białe szkło lśni się na ich tle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Historia bardzo ciekawa. A obrazki trochę szare, przetarte. Dziwnie się na to patrzy. Obraz malowany farbami - rewelacja, tak to powinno wyglądać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-)
Do miłego & mam nadzieję następnego !