b

czwartek, 26 maja 2016

O inspiracji i fascynacji ... skąd przychodzi

Skąd przychodzi inspiracja ?
Skąd przychodzi fascynacja ?
Skąd przychodzą nowe pomysły ?


A jak Wam powiem, że czasem z "powietrza " .... uwierzycie mi?


Taka jest właśnie prawda !


Gdy nadeszła wiosna ... z nią słońce, dłuższe dni ... ochota na spacery, na zdjęcia w plenerze ...
Zobaczyłam kolory ... nieba, kwitnących  drzew owocowych ...
Zauroczona, zachwycona już miałam w głowie pomysł na "nowe" w mojej ofercie.
Błękit po prostu skradł mi serce w tym sezonie ;-)



Czasami słyszę " Skąd biorę pomysły na to wszystko ?"
Teraz już wiecie ...niekiedy właśnie z "powietrza" ;-)

Pozdrawiam bardzo & baaardzo

Wolff-ianka!




10 komentarzy:

  1. Z powietrza, z natury, od znajomych, czasem ze snów... Inspirację czerpie się zewsząd :) A poduszki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękit jest zawsze na czasie. Piękne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz piękna polska jesień i czas nowych inspiracji :) Mam nadzieje, że również dla autorki bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe podusie :-) mega inspiracja, też chce takie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i świetne dodatki :) niech już będzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje można również czerpać z książek. Warto nieraz wyjść w miejsce w którym się nie było aby wzbudzić ciekawość i chęć poznania nowego. Nowe miejsce to tez nowe pomysły i drobna dawka adrenaliny, tak dla zdrowia. Nie trzeba wyjeżdżać zagranicę aby inspirować się przyrodą, jej cudami, tworami i niezrównanym pięknem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracja przychodzi z natury i z tego co robią inni. Warto ja czerpać właśnie stamtąd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak błękit jest piękny. Inspiracja z natury jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-)
Do miłego & mam nadzieję następnego !