b

niedziela, 24 sierpnia 2014

W romantycznym klimacie

Gdy zaczynałam swoje poczynania w dziedzinie rękodzieła myślałam o dekoracjach do domu. Ale od początku ....

Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od urządzania domu. To historia jakich wiele.


Wyczekane i upragnione mieszkanko, które trzeba było urządzić od podstaw mając niewielki do tego budżet.

Tu przydała się kreatywność, improwizacja i ogólnie pojęta zaradność życiowa ...  a czego jak czego, ale akurat tego mi nie brakuje :-)

Moim poczynaniom przyglądali się Bliscy i Bliżsi. Podpatrywali, kibicowali, komentowali i komplementowali.

Padały pytania

- nie mogłabyś zrobić też coś takiego dla mnie ?

- oczywiście

i  czyniłam to  z wielką przyjemnością

Zaczęłam robić rzeczy już nie tylko  na własne potrzeby.
Wtedy też pojawił się pomysł, by nastąpiły zmiany w moim życiu zawodowym.

Pisałam już o tym tu, więc pewnie pamiętacie jak rzuciłam korporację i otworzyłam własną działalność.

 

 Zaczynałam od dekoracji do domu, a wszystko w moim ulubionych białym kolorze. 


Któregoś dnia przyszła klientka z zamiarem kupna pudełka na prezent ślubny dla swojej córki. Pudełko było z napisem " I love home " ... wtedy przyszedł mi pomysł by zaakcentować te ważne wydarzenie ... powstała pierwsza spersonalizowana skrzyneczka.

Dzisiaj można powiedzieć, że specjalizuję się w osobistych skrzyneczkach zwanymi skrzynkami ślubnymi.
Taka skrzyneczka jest idealnym miejscem na składanie kopert z życzeniami i darkami pieniężnymi.

Znacie widok świadka, nerwowo zbierającego po ceremonii koperty w ręce, biegającego do samochodu by schować je w bagażniku, bądź wrzucić do reklamówki ?! Jeżeli któryś z Waszych znajomych – będzie niedługo świadkiem, dajcie mu namiary na mnie ... oszczędzimy biedakowi trochę stresu ;-)


Tak właśnie wygląda moja droga do branży ślubnej :) .... do bardzo wdzięcznej branży ...  a wszystko to wynika z pięknej okazji ...
Przecież to cudowne wydarzenie, jakim niewątpliwie jest ślub, wynika z czegoś przepięknego i cudownego .... bo cóż jest ważniejsze od miłości ? ...

I tu stawiam kropkę .

Wolffianka

12 komentarzy:

  1. Super skrzyneczki Małgosiu :))) A romantyczność to moje drugie imię, wiec tym bardziej wzdycham :))
    Dobrej niedzieli Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że odnalazłaś swoja drogę:)) Śliczne pudełeczka robisz,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Super ci to wychodzi a takie pudełeczka to bardzo fajny pomysł na prezent!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłość jest najważniejsza .... skrzyneczki robisz kochana cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i w taki sposób rynek pokazuje ci drogę.. jeśli ci się podoba idź dalej :) bo jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne te skrzyneczki. gratuluję znalezienia "pomysłu na siebie". cieszą mnie bardzo takie historie.

    OdpowiedzUsuń
  7. :-) bo co ja tu Ci będę mówić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że znalazłaś swoją drogę do branży ślubnej, bo wychodzi Ci to naprawdę dobrze! Te skrzynki są bardzo ładnie i na pewno sprawiają dużo radości państwu młodym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Retro Holding wykonuje dodatkowo usługi montażowe. Zobacz na Ważne jest przeprowadzenie tzw. obróbki. Mam tutaj w głównej mierze na myśli to, że stara cegła powinna zostać nader starannie wyczyszczona, tzn. pod odpowiednim ciśnieniem. W ten sposób możliwe jest pozbawienie cegły zbędnych pozostałości poprodukcyjnych. Sprawdź https://retro-cegly.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. A jeśli kogoś interesują takie rzeczy jak płytki z cegły to zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy na cegła dekoracyjna . Zdecydowanie warto nad tym pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie cegły są ponownie bardzo modne. Może z nich powstać cegła na ścianę. Jest to ucięta cegła o szerokości 2 centymetrów - wygląda perfekcyjnie na każdym budynku! Sprawdź cegła dekoracyjna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-)
Do miłego & mam nadzieję następnego !