b

poniedziałek, 25 marca 2013

Już niedługo

Już niedługo przyjdą Święta. Tak wskazuje kalendarz. Kalendarz wskazuje też wiosnę ...



To wierzyć temu kalendarzowi, czy nie ?? :-)

Pewnie aura spowodowała, że wokół słyszy się " nie czuję świąt ". Ja sama też jakoś nie czuję.
Dlatego postanowiłam działać ..
Powolnie, tak powolnie jak przyjście wiosny, zabrałam się za dekorację.
Dzisiaj pokażę pomysł na mój pokój.







Siano do dekoracji "pożyczyłam" od Królika Czarosława, po Świętach oddam :-)

Tymczasem uciekam dalej szukać atmosfery zbliżających się Świąt :-))

Życzę Wam i sobie radosnych i twórczych przygotowań ;-)

Wolffianka

16 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie:) i czuć tę wiosnę...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ nostalgicznie :-) I wiosna do Ciebie już przyszła, ja to bynajmniej widzę:-) Ps. Biedny Król Czarosław ... nawet sianko mu spod pyszczka wyjmujesz. Że o Maszydlaku nie wspomnę! :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny Król, Maszolek no i F. ... ci to się mają ze mną ... skaranie boskie ;-))

      Usuń
  3. Tak można poczuć Święta,ozdoby śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, ślicznie, pastelowo i wiosennie, szkoda, że za oknem już nie tak przyjemnie:)) pozdrawiam i też zaklinam wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się patrzy do góry w niebo to jest na prawdę pięknie :-))))
      tylko nie spuszczać oczy w dół ... brrr

      Usuń
  5. Pięknie świątecznie i wiosennie u Ciebie, wspaniałe dekoracje!! a Król biedny ale dobrze że masz od kogo pozyczyć;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój Król nie jest biedny, albo jak tak wygląda bieda to chcę być Królem i trafić do takich właścicieli jak mój Syn :-))))

      Usuń
  6. Cudowna panuje już u Ciebie atmosfera, tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pewnie Ty też masz swoją wizję w domu Świąt :-)

      Usuń
  7. Slodko:-) a ten wieniec piorkowy cudowny:-)
    buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wieńca .. wiem, wiem sama go lubię od lat ... tyle ile ma mój F. :-)
      Buziak

      Usuń
  8. świetnie u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :-)
      również pozdrawiam !!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-)
Do miłego & mam nadzieję następnego !